zondag 4 augustus 2024

Shaken bij Knutsels en Kadootjes.

 

Na alle vakantiekaartjes (waarvan je de uitslag nu op het blog kunt zien) is het tijd voor een nieuwe uitdaging bij Knutsels en Kadootjes. De komende 4 weken mag je aan de slag met een shakercard. Hoe je dat vormgeeft, mag je zelf weten. Ik koos voor een zomerse versie met idem schudmateriaal.
Benieuwd wat mijn DT-maatjes gemaakt hebben? Kijk dan eens op het K en K-blog. Meedoen kan t/m vrijdag 30 augustus en je mag 2 creaties inzenden. 

Vandaag onze laatste vakantiedag in Overijssel. We gaan nog maar eens van de omgeving genieten en een mooie wandeling maken en misschien nog even naar de Aero club waar de zweefvliegtuigen zijn, we zien wel!

Challenges;

Kaartjes Inspiratie Challenge - IJsjes (2e inzending)

3 opmerkingen:

  1. Oeh..... ik heb niks bij mij om een shaker card te kunnen maken.
    Wat maakte jij een mooi voorbeeld, het zomers en vrolijk.
    Fijne laatste dag, geniet nog maar lekker samen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien