maandag 19 augustus 2024

Reminder 'Kamperen' op het 4 Season blog.

Nog t/m vrijdag 30 augustus kun je meedoen met onze kampeer-challenge. Vandaag laten we, onze gastdesigners, Nelly, Daan en ik, een reminder zien om jullie te inspireren.

Dus haal de tent nog maar even van zolder, de caravan of camper uit de stalling of de vouwwagen uit de schuur! Dat mag in vorm van stempels, mallen, knipplaatjes, stencils, wat jij wilt. Ook de vormgeving en het kleurgebruik laten we aan jou over.

Toen Els afgelopen zaterdag kwam fröbelen, maakte ik deze 2 reminderkaartjes. Ze bevatten gnomes en bijpassende plaatjes uit een knipvel van Bella Lulu. Els gebruikte de rest van de plaatjes. Op het bovenste kaartje zien jullie de caravan (Collectables mal) van Marianne design.

Vandaag gaat schooljaar 2024-2025 van start. Voor mij begint meteen een drukke week van 6 dagen school = werk. Vandaag opstart met collega's, dan morgen t/m vrijdag het introductieprogramma en zaterdag ga ik met 3 collega's en wat leerlingen onze school promoten op de Boerenerfdag. Maar vanaf volgende week ben ik weer (bijna) elke woensdag vrij, want ik ga 0,8 werken, heerlijk!


4 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Kamperen is niet echt mijn ding maar jouw kaarten zijn wel super leuk!
    Ik zag ook nog een mooie ijsjeskaart langs komen als bedankje en ook de schudkaart is geweldig leuk...
    Ik reageerde ook nog op de kerstkaart van donderdag...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk!!
    De 2dd heeft een leuke tekst vind ik, dat is nou echt vakantie.
    Wie weet lukt het mij nog om nog een keertje mee te doen......
    Succes dit schooljaar, hele goede start en werk ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel een contrast, je plaatst een vakantiekaart en je werk start weer, zo gaat het eenmaal. Ik wens je een mooi schooljaar toe. De gnomes die denken er nog even anders over, heel leuk. 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, deze kampeerkaartjes! Ik hoop nog mee te doen, kijken of het lukt!
    Succes weer met het nieuwe schooljaar! Enne... grenzen bewaken met 0,8 hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien