zaterdag 10 augustus 2024

Gastdesigner bij Carlin's Kaartenparadijs

Eind juni bleek dat ik in de top 3 was geëindigd bij Carlin's kaartenparadijs met dit kaartje voor Carla en daarom mag ik deze maand gastdesigner zijn. De uitdaging is: Alles mag en ik maakte deze 'loaded pocketcard' als voorbeeld.
De mal kreeg ik van Monique en is superleuk om te vullen met allerlei soorten en maten labels. De aankleding is deze keer met papier en plaatjes uit een DecoTime blok.
Nog tot eind van de maand kun je meedoen met deze challenge en je mag max. 3 creaties inzenden. En omdat 'Alles mag' moet dat te doen zijn, toch!

Ik ben vandaag een dagje met mijn zus Willy naar Nirwana festival in Lierop, zin in!


 


5 opmerkingen:

  1. Wat veeeeeel labels heb je verwerkt.
    Leuk hoor, zo'n volle kaart.
    Veel plezier vandaag, echt een vakantie uitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou die is zeker 'loaded' erg leuk gedaan met al die toffe labels.
    Geniet ze vandaag!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk met al die labels. Het resultaat ziet er altijd anders uit naargelang hoe je de labels steekt. Veel plezier! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, die was ik bijna vergeten! Heel leuk om te vullen met kleine dingetjes en tags.
    Leuke dag gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een heel mooi voorbeeld voor onze 'Alles Mag' challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Colien bedankt om onze gastdesigner te willen zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien