woensdag 28 augustus 2024

Kleurenkaartenteam: Legergroen met petrol.

Augustus zit er bijna op en op deze laatste woensdag van de maand is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina. Emily daagt ons vandaag uit, want zij mocht de kleuren bepalen, rekening houdend met het legergroen van vorige maand. Zij koos er petrol bij.

Ik maakte allereerst een slimline, soortgelijk aan die je afgelopen maandag zag, met de groet woordstans van StudioLight. Daarbij een gnome uit een knipvel dat ik kreeg bij mijn aankopen bij Noor&Zo. Perfect in de petrol kleurtjes.

Daarna maakte ik een simpel CAS-kaartje voor de challenge bij CAS on Friday. De 'hello'-stans is ook van StudioLight en die kreeg ik tijdens het Knutsels en Kadootjes weekend. De drie kruisje heb ik gewoon met een Sharpie getekend.

Ik had al een vierkant achtergrondje gestanst uit het legergroene camouflage papier en heb het meteen maar gebruikt voor nog een kaartje. Altijd handig voor de voorraad.

Natuurlijk ben ik nieuwsgierig wat er allemaal nog meer gemaakt is in legergroen/petrol, dus ik ga vandaag een blogrondje doen. Alle linkjes naar de deelnemers vind je op het blog van Martina. 

Vandaag géén school = werk! Zometeen naar de nagelstyliste, vanmiddag een kaartje maken en appeltaart bakken voor de verjaardag van mijn vader morgen en vanavond sporten. Tussendoor de klimop weer wat snoeien, want die groeit weer bijna tegen het houtwerk aan wat in het voorjaar netjes is geschilderd. Zou zonde zijn als dat beschadigd. Dus genoeg te doen op mijn vrije dag ;)

Challenge;

CAS on Friday - Sentiment only

15 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een leuke serie werd het. Allemaal anders en perfect voor de uitdaging!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke serie is dit weer, ik vind het goed bedacht.
    Ik hou wel van kaartjes met grote teksten erop en het is niet zo bewerkelijk, dan zijn de kaartjes zo klaar, hihi.
    Op de foto's lijkt het legergroen steeds bruin, gek is dat toch hè, dat iets soms zo moelijk te fotograferen is
    Geniet van je vrije dag, ook een beetje bij komen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie is dit weer, ik vind het goed bedacht.
    Ik hou wel van kaartjes met grote teksten erop en het is niet zo bewerkelijk, dan zijn de kaartjes zo klaar, hihi.
    Op de foto's lijkt het legergroen steeds bruin, gek is dat toch hè, dat iets soms zo moelijk te fotograferen is
    Geniet van je vrije dag, ook een beetje bij komen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 verschillende hele leuke kaarten en knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 3 heel mooie kaarten voir het KKT!
    Groetjes en fijne (drukke) vrije dag!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave en stoere kaartjes! Genoeg te doen, ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaarten allemaal! Je dag klinkt fijn! Leuke dingen allemaal en dan ok nog heerlijk weer!
    Komt goed uit met je buiten werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig geweest , leuk !!!!!
    Ik vond 1 al een heel werk !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn weer mooie kaartjes voor de kleurencombinatie. Mooi gedaan. Een gezellige dag. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Colien,
    Wauw, wat een leuke serie kaarten heb je gemaakt zeg. Heel erg mooi gedaan hoor.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie serie Colien, en lekker verschillend allemaal. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jij bent weer lekker los gegaan met deze kleurtjes ! mooi en leuk gemaakt
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel later dan gepland, maar nu dan toch nog. Wat een super leuke kaartjes!! En zo lekker verschillend ook. En je hebt legergroen wel heel letterlijk genomen. Tof!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien