woensdag 7 augustus 2024

Weer een jarige mentorleerling.

Eergisteren was mentorleerling Danique jarig en mocht ze 13 kaarsjes uitblazen. In Overijssel maakte ik dit kaartje voor haar. Het afdrukje van de koe (een digi van Last Minute Manda) koos ik met opzet, want Danique ziet haar toekomst in de veehouderij. Helaas was het mesje in mijn snijmachine niet erg scherp meer en had ik geen reservemesjes meegenomen. Vandaar wat rafeltjes, vooral bij het zwarte papier... 

Het tandartsbezoek gisteren was weer zoals altijd: binnen 5 minuten buiten, fijn. Straks ga ik wandelen en lunchen met 7 (oud) collega's. We hebben om 10 uur afgesproken in Empel / Den Bosch) en daar heeft één van de collega's een route van 8 km uitgestippeld. Omdat eentje te kampen heeft met een knieblessure bestaat de wandeling uit 2 lussen, zodat zij niet de hele afstand hoeft te lopen. Heb er zin in!

Challenges:

Cupcake Inspirations - Happy Birthday 

Cheerful Sketches - sketch augustus



 

9 opmerkingen:

  1. Leuke koeienkaart en een grappige tekst!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart is het! En dat heb ik ook wel eens dat het met het ene papier beter snijdt dan met een ander soort papier. Leuke afspraak met de (oud) collega's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartje: toffe kleurtjes, lieve afbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart.
    Ik kan mij enorm storen aan "niet scherpe mesjes", zo jammer vind ik dat. Maar ik denk dat de ontvangers dat helemaal niet zien.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very cute, awesome image and your layout is perfect. Way to go! Thanks for playing our challenge at Cupcake Inspirations Challenge Birthday Celebrations. Have a great day!

    Leanne DT Member/CIC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a cute project!!! I love the colors you used and that cow is too fun. Great design. Thank you for playing with us this week at Cupcake Inspirations Challenge.

    Nora
    DT Member
    Cupcake Inspirations Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke, toepasselijke digi voor je mentorleerling. Dat koeienDP is erg leuk.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leke verjaardagskaart. Fijn dat je meedeed aan onze challenge.
    Groetjes
    Nancy CSC

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien