donderdag 1 augustus 2024

52 Weeks to Christmas, #31-2024.


Het is weer donderdag en ja, ook in de zomervakantie worden er kerstkaartjes gemaakt. Alleen had ik zo ongeveer hetzelfde "probleem" als gisteren: ik heb niet echt kerstmaterialen bij me. Maar wel stempeltjes van Creative Craftlab / Studio Light, wederom creatief denken. Ik vond een leuke sketch, maar geen cirkelmallen voor handen, dus tekende ik cirkels met de alcoholmarkers.
In dezelfde kleurtjes waarmee ik de figuurtjes had ingekleurd en niet  te 'netjes'. Geeft best een leuk effect, toch?!
Ook deze week een tweede kaartje, ook deze naar aanleiding van een sketch en met dezelfde stempelset gemaakt. En ik heb 2 blokjes papier bij me en daar zat warempel ook een ijskristallen-papiertje in, dat kwam goed uit! 

We dagen je uit om mee te doen aan onze wekelijkse challenge en jaarrond kerstkaartjes te maken. Link jouw kerstkaartje op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar zie je deze week inspirerende voorbeeldkaartjes van Merit en Annemarie en Ingrid, maar ook de rest van de DT-dames heeft een inspirerend voorbeeld op haar blog. Kijk daar ook gerust. En als je mee wilt spelen met de BINGO, klik dan <HIER>

Gisterochtend heb ik deze 2 kaartjes gemaakt en 's middags zijn Rolf en ik de Lemelerberg op gefietst en hebben we daar wat gewandeld over de hei. 's Avonds weer op de fiets gestapt om ergens wat te gaan eten in Lemerlerveld. Omdat ik elke dag 10.000 stappen wil halen, ben ik daarna nog een rondje gaan wandelen, de temperatuur was nog heerlijk. Verder heb ik weer wat gelezen (boek 'De Kaasfabriek van Simone vd Vlugt is ook uit) en nog wat stempeltjes ingekleurd. Prima vakantie so far!

Challenges;

The Paper Players- Sketch PP700

Sketch Saturday - #756

Merry Little Christmas Challenge - Anything goes

The Holly and Ivy Christmas Challenge - Anything Christmas goes

18 opmerkingen:

  1. Heel leuke kerstkaarten, creatief gemaakt.
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 prachtige kaarten Colien, heerlijk wandelen is het op de Lemelerberg geniet nog van je vakantie. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide heel leuk !!!
    Heerlijk wandelen in de mooie natuur !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker bezig Colien! Je kaartjes zijn weer leuk en wat een goede oplossing gewoon tekenen als oplossing! Heerlijk genieten van je vakantie en lekker knutselen, wat wil een mens nog meer? Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n vakantie met weinig spullen bij je daagt je steeds weer uit om creatief te denken.
    Ook nu is dat weer goed gelukt.
    Ik vind vooral de kaart met de cirkels heel erg leuk.
    Geniet maar weer lekker verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie serie grappig ingekleurde Kerstkaarten Colien ....
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fun little Christmas card! I love your images and your hand-drawn circles! So clever! Thanks for playing with our 700th challenge at the Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Colien... JUST ADORABLE! My eyes gravitated to this card in the gallery right away. So glad you shared with The Paper Players.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awesome cards! Thanks so much for joining in the fun at Sketch Saturday! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!

    Darlene
    SS DT
    SKETCH SATURDAY
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a fabulous take on our sketch. I love your Xmas elements and Santa's helpers are so much fun. So glad you joined us for our 70th challenge this week
    Jaydee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk die getekende cirkels en de leuke kerstfiguurtjes Colien, ook je tweede kerstkaart is leuk geworden. Lekker verder genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jij bent lekker creatief bezig op je vakantie ! Toffe kerstkaartjes op basis van die schetsen.
    zo te zien ook een gezellige vakantie! Blijf genieten!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke bedacht zo met die zelfgemaakte cirkels, ziet er leuk uit!
    @wat leuk dat Hattem in de smaak is gevallen, morgen veel plezier hier in Zwolle, ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan zien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ja de Kaasfabriek! Bijzonder he?!
    En de Lemelerberg is ook zo mooi! Jullie genieten volop. EN ook nog twee kaartjes gemaakt. Erg leuk en als je je moet behelpen, ik zei het al; je wordt er inventief van!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als je niet teveel spullen bij je hebt, wordt je vanzelf wel creatief om de uitdagingen te maken. En dat is je zeker heel goed gelukt. Je zit in een mooie omgeving, wij waren er twee jaar geleden op ene boeren camping. Nog fijne dagen, en wat sportief, zoveel stappen elke dag. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love that you drew your own circles - very brave of you! I thought they were die cuts. Very cute images, nicely coloured. Thanks for joining in with us at The Paper Players.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. That penguin and reindeer combo on the snowflake background is adorable. Thanks for sharing with us at Sketch Saturday :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien