donderdag 29 augustus 2024

52 Weeks to Christmas, #35. Challenge: Gnomes.

De laatste donderdag van augustus en dat betekent dat we weer een nieuwe challenge voor je hebben bij 52 Weeks to Christmas. Ingrid was aan de beurt om het thema te kiezen en dat werd: Gnomes. Ik ging gisteren aan de slag en nam me voor om maar 1 kerstkaartje te maken. Maar toen zag ik de leuke sketch, waarbij het papier doormidden 'moest' en ontstonden er tóch 2 kaartjes. Maar toen ze klaar waren, bedacht ik me dat ik helemaal geen gnomes had gebruikt. Op het kaartje hierboven had ik namelijk een rendier met kadootjes geplakt. Beetje dom... Gelukkig was de lijm nog niet droog en mocht het beest eraf en de gnomes erop: opgelost!
En dit is het tweede kaartje. Daarop dus de andere helft van het geëmboste papier en grappige uiltjes met tekstje van Nobody Else. 

Ga je de uitdaging aan en speel je mee met onze challenge? Link dan jouw kerstkaart met gnomes onder het bericht dat morgen op het 52 Weeks to Christmas blog verschijnt. Dat kan t/m 22 september 20.00 uur, want de challenge duurt tot de zondag voordat de nieuwe challenge begint. Elk ander kerstkaartje kun je onder het bericht van vandaag inzenden. Mocht je inspiratie nodig hebben, bezoek dan het 52WTC-blog de kaartjes van alle DT-dames en onze gastdesigners te bekijken. Op het blog vind je ook de uitslag van de bingo-challenge van vorige maand.

Gisteren was een prima dagje en ik heb veel gedaan. Behalve appelplaatkoek (ipv appeltaart) heb ik ook nog appelflappen gebakken, want ik had appels (met kaneel en suiker) over. Niet verkeerd en heel het huis ruikt lekker.

Challenges;

The Paper Players - PP704 Sketch

Girlz Creative Christmas Challenge - Things with wings

The Holly and Ivy Christmas Challenge - Anything Christmas goes

52 Christmas Card Throwdown - Embossing


16 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een toffe kaart heb je gemaakt voor de challenge. Heel mooi gedaan met de plaatjes. Wauw.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat zou mij ook kunnen gebeuren, dan ben ik zo leuk bezig, maar vergeet de opdracht. 🤣

    Gelukkig kwam je er op tijd achter, anders had je nog 2 kaartjes kunnen maken. Had je er ineens 4 gehad ipv 1, haha, dat was een goeie mop geweest.
    Het zijn leuke kaartjes, ik wist er vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, heerlijk altijd die geur van vers gebakken appeltaart. Maar je hebt ook twee super mooie, fleurige kerstkaarten gemaakt. Ook fijn dat je het gnome probleem nog hebt kunnen oplossen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Ik zag de kaarten vanmorgen al op fb maar met het verhaal erbij, is het nog interessanter...
    Leuk gemaakt en gelukkig kon je de afbeelding nog vervangen...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kaartjes laat je zien vandaag. Gelukkig kon je het rendier nog verwijderen en kunnen wij nu genieten van een kaartje met gnomes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee leuke kaarten weer Colien. En toch weer twee, dat zit gewoon in je systeem...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes Colien.
    Heb ik ook al gehad hoor dat ik het thema even vergeten was.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer twee leuke kerstkaarten!
    Klinkt lekker al je gebak!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartjes zijn het! En wat een mop dat je de gnome vergeten. was . Best herkenbaar, voor mij. In de vuur van het spel vergeten wat de eigenlijke bedoeling is.
    Oh ja, bij jou zal het zeker lekker geroken hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Both cards are so cute, but I absolutely adore those cute gnomes! Thanks so much for joining us this week at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I like the mix of embossed and patterned paper in the background, as well as the thrifty way you made two cards with them. With different focal points, they look quite different. I think the owls are my favourites. Thank you for joining in with us at The Paper Players.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. superleuke kerstkaart. Tof gedaan. Leuk dat je meedoet bij onze challenge bij Girlz Creative Christmas
    Amazing card. Well done Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Fun Art of Scrap

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very nice and fun card!
    Thank you very much for joining our challenge at 52CCT.
    Valentina DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Yum!!! Sweet card!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR 'ROUND challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien