vrijdag 2 augustus 2024

Zomer.


Gisteren tussen de vakantie-uitstapjes door nog wat kaartjes gemaakt met de IDEE&post pakketjes. Onder andere deze gemaakt, een combi van verschillende materialen. Het is een drukke, bonte boel geworden met alle kleurtjes.
We hebben gisterochtnd de Sprengenberg wandeling gedaan, (meer dan) lekker geluncht bij Herberg de Pas in Haarle. s' Middags ging Rolf nog een rondje fietsen en liep ik een rondje met de honden. Daarna was het relaxtijd in de tuin van ons vakantiehuis. 's Avonds fietste ik naar het dorp voor wat boodschappen en maakte ik op mijn gemak een groene curry die we later op de avond (we zaten nog vol van de lunch) aten. Fijn dagje weer, vandaag gaan we naar Zwolle.
Challenge:

 

7 opmerkingen:

  1. Heerlijke kleurrijke zomerse kaart!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, ja, mooi wandeling! Bloeiden de rododendrons daar al? En je was vlak bij het werk van Guus!
    Je kaart is trouwens heel vrolijk, door de bonte papiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPER fun and happy card!! Thank you so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful summer card! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute, fun and colorful card. Perfect for summer. Thank you for joining Tuesday Morning Sketches

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien