zaterdag 17 augustus 2024

We zetten jou in het zonnetje.

 

Naast de pakketjes van IDEE&post heb ik ook nog heel wat Bella Lulu pakketjes. In de Corona-periode kwamen er regelmatig combi-aanbiedingen (papier, plaatjes, tekstjes, masks/stencils, etc) uit waar dan online workshops bij gegeven werden, die kon je ook later terugkijken. Op een gegeven moment was het niet meer te doen om alles bij te houden en vond ik het ook niet leuk om precies hetzelfde te maken als het voorbeeld van de online workshop en belandden de pakketjes in mapje boven in mijn hobbykamer. Eén van die pakketten is 'Zonnige zomer' en daar ben ik afgelopen week mee aan de slag gegaan. Verschillende kaartjes gemaakt met de zonnebloemen en dit is er één van. 

Vanochtend komt Els fröbelen en bijkletsen, gezellig. En vanaf 16.00 uur zijn Rolf en ik uitgenodigd voor een tuinfeest bij oud-collega Liesbeth. 


Challenge;


3 opmerkingen:

  1. Zonnebloemen, ze horen bij de zomer.
    Leuk de ronde vorm van deze kaart en daarop ook nog wat cirkels.
    Ik vind het een leuk kaartje.
    Veel plezier vandaag, nog even genieten dit laatste weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf zo rond! En ik snap het precies, niets aan om een kaart na te maken op een workshop....Deze is gewoon heel leuk! En je vakantie eindigt bijna net zoal het begon. Volgens mij kun je terugkijken op een heel ontspannen vakantie met 1 dieptepunt, dat wel natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fun and pretty garden card!! Thanks so much for sharing it with us at the Color Throwdown this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien