maandag 26 augustus 2024

Nieuwe woordstans.

Twee weken geleden kocht ik deze gave woordstans van Studio Light. Ik had em al een tijdje op mijn verlanglijstje staan en bij Noor&Zo hadden ze weer een 'Tikkie live' waarbij je online kon bestellen met 20% korting en dus greep ik mijn kans. Ook de nieuwe giraffe Collectables van Marianne Design belandde in mijn digitale winkelmandje. Gisteren maakte ik deze slimline kaart met de grote letters en vlinders (heel, heel oud knipval van Marianne Design) en papier van Avec. Verder niet veel gefröbeld, maar wel veel werk verricht, zowel huishoudelijke taken thuis als even naar school geweest om alles voor vandaag klaar te zetten, want dat was er vorige week niet van gekomen. Niet erg om op de zondag even (anderhalf uurtje) te gaan: Luisterboek op mijn oren en niemand die stoort, dus ook het magazijn nog even geordend. Lekker gevoel om dat af te vinken. Bovendien zijn Rolf en ik lekker uit eten geweest gisteravond, ook heel relaxt! En nu op naar een lange werkdag, wel weer zin in!

Challenges;

Hobby Vision - Vlinders

Cupcake Inspirations - Birthday

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, de vlinders staan gezellig op de grote tekst en het leuke papier.
    Succes vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. drukke week achter de boeg zo te lezen en nu weer aan het werk... succes.
    je maakte leuke kaarten.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave woordstans is het! Leuk als je met 20% korting kunt shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so pretty!! I love the butterflies and the colors you used. Thank you for playing with us this week at Cupcake Inspirations Challenge.

    Nora
    DT Member
    Cupcake Inspirations Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful - love your bold sentiment.

    Thanks for joining us at The Cupcake Inspirations Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien