zondag 18 augustus 2024

Reminder shakercard/schudkaart bij Knutsels en Kadootjes.

Nog t/m vrijdag 30 augustus kun je meedoen met de lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes. We vragen tot die tijd om schudkaartjes. Ik maakte een kaartje voor Floor haar 4e verjaardag. Ik koos voor een knipvel-plaatje van een zeemeermin en combineerde het met bijpassende papiertjes en wat sea-life malletjes.
Verschillende soorten en kleurtjes schudmateriaal in het display en daaromheen de van harte-mal. Kijken jullie naar de schudkaartjes van mijn DT-maatjes op het KenK-blog? Wellicht doe je nog inspiratie op om (nog een keer) mee te doen...

Vandaag de allerlaatste vakantiedag, morgen start het nieuwe schooljaar. Ik mag in het plenaire overleg uitleg geven aan alle collega's over Taalbeleid, onze bieb op school en leesbevordering. Mijn collega José heeft al wat punten gemaild, ik ga me straks voorbereiden. Verder zien we wel wat de dag brengt.

Challenge;

Alphabet Challenge - J if for Juvenile (Young person or child)

5 opmerkingen:

  1. Dit is nou echt een kaartje voor een 4jarige dame, al die kleurtjes en de zeemeermin en dan ook nog eens een schudkaart met al die glitterige dingetjes erin.
    Heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve felicitatie-kaart met schudgedeelte vooe een 4 jarig meisje. Een zeemeermin en glitter, dat zal een schot in de roos zijn Colien. Een goed begin van het nieuwe schooljaar gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf kaartje! Mooi plaatje ook van de zeemeermin.
    Sterkte morgen! Wat leuk dat jij die uitleg moet doen. Doet de docent Nederlands dat dan niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful card with a very pretty mermaid. Thanks for joining us at Alphabet Challenges. Caz. DT.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien