zaterdag 29 januari 2011

Berry de Brandweerman.

Deze keer geen kaart om te laten zien, maar een canvasdoek wat ik gescrapt heb. Vanavond hebben we een feestje van vriend Berry. Hij is actief bij de vrijwillige brandweer en toen ik bij de scrapbookwinkel in Heesch dit pakket van K&Company tegenkwam, kreeg ik meteen een idee om daar iets 'groots' mee te doen. Heb er 3 foto's van Berry in actie bij gebruikt en de letters op de computer met WordArt gemaakt en geprint op bruin cardstock.

Verder heb ik allerlei atributen bij elkaar gescharreld: canvas lint met clips uit de naaidoos, sterrenbrads op sterren van cardstock (met de Slice gesneden), knopen met een leren koortje erin geknoopt en de 3D-brandweerspulletjes uit het scrappakket.
Dit was voor het eerst dat ik met foto's heb gescrapt.
En dan ook meteen op groot formaat: 30 x 50 cm. Het is niet het enige doek wat ik vorige week zondag heb gemaakt, want ik heb er nog eentje gemaakt. Binnenkort zie je hoe die geworden is...

grtz.Colien

6 opmerkingen:

  1. he waar heb je die stempels gevonden het is net berry
    het is erg mooi geworden
    groetjes peter en esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,

    Wat een mooie creatie is dit geworden! Echt leuk. Dat zal Berry wel waarderen.

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt heel erg goed gelukt! Erg leuk gedaan hoor! De details zijn ook erg leuk!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt, leuk om zoiets kado te geven. Leuk al de details van brandweer enzo.
    Fijne zondag, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was al een tijdje niet op je blog geweest ivm computerproblemen, maar die zijn gelukkig opgelost!
    Wat heb je weer een hoop moois gemaakt :)
    Deze voor Berry is echt super, zal ie vast erg blij mee zijn. Jammer nét niet live kunnen zien, we zijn nog wel ff in 't cafe geweest met Ber maar hebben jullie net gemist..

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien