donderdag 27 januari 2011

Gewonnen en klassiek verjaardagskaartje.

Gisteravond ontdekte ik dat ik een prijs gewonnen had met mijn ingezonden kaart bij het Een Hoop Inspiratie Blog. En het is een leuke prijs: ik mocht voor $ 10,- digistempels uitzoeken bij Phooka's. Dat heb ik vandaag eind van de middag gedaan en nu heb ik ze al binnen. Ze zijn superlief, je ziet ze vast snel terug op mijn blog!

Gisteravond heb ik ook dit verjaardagskaartje gemaakt voor mijn oom. Het ruitjespapier had ik nog liggen, heb ook geen idee van wie of wat  het is, maar vond het wel toepasselijk om voor dit kaartje te gebruiken. De sketch is van Pettie en dit keer even geen vierkant kaartje. De stempelafdruk is 'Amanda blows candle' van Stampabilities, een ouwetje, maar nog steeds lief. Ik heb haar ingekleurd met Derwents en uitgestanst met de Nestabilities Labels Four. Het tekstje is van Aud Design en daaronder een Nestabillities Scalloped Circle. De bloemetjes zijn gestanst met malletjes van Joy en het lint is van Vivant.
Door het gebruikte papier in combinatie met het afdrukje en het lint is het een klassiek kaartje geworden, dat mijn oom (en ook mijn tante) vast kan waarderen!

grtz.Colien

Challenges:
Simon Says Stamps - Animal antics

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Colien! Je oom zal er blij mee zijn! Tot morgen, gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het erg leuk om een wandelingetje door je blog te maken, mooi kaartjes met leuke details.

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh this is so beautiful and adorable too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien