woensdag 19 januari 2011

Sugar Nellie.

Dit verjaardagskaartje heb ik gemaakt voor de challenge van The Sugar Bowl. Daarbij was de richtlijn om onderstaande sketch van Kiki aan te houden, het thema was 'Birthday' én (natuurlijk) moet je een Sugar Nellie afdrukje gebruiken.
De basiskaart heb ik gemaakt van mosgroen en roze cardstock. Het designpapier is van Kaiserkraft, de Hey Birdie Collection. Vind het erg mooie kleurtjes!
Het afdrukje 'Daisy' heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft potloden en uitgesneden met een cirkelsnijder. Het tekstje komt van een stempeltje wat ik in mijn map heb, merk weet ik niet meer.... De bloemetjes komen van Blokker en de glimsteentjes heb ik, behalve op de hoekjes van het papier, in de bloemhartjes terug laten komen.

grtz.Colien

7 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje colien..enne leuk dat je hebt meegedaan met de sugar bowl challenge.
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en de kleuren vind ik prachtig!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a pretty card. Love the image you've used and the colours also. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi hoor! Ik vind dit afdrukje zo leuk! Heb hem zelf echter nog nooit gebruikt.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief & schattig kaartje. Mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a sweet and pretty card.
    I love your chosen colours.

    Thank you for playing in the Sugar Bowl challenge

    Love Elaine xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien