vrijdag 28 januari 2011

Ronde Valentijnskaart.

Na het rechthoekig kaartje van gisteren, vandaag een ronde kaart. Zag de sketch op het blog van Create4fun en vond het wel een leuk idee om een cirkel te snijden uit dubbelgevouwen cardstock. Het scrappapier is van Fancy pants designs en het is de Vintage Valentine serie. Erg leuk papier, waarvan 3 van de 4 vellen echt niet alleen met Valentijn gebruikt kunnen worden. Heb er een Hanglar en Stanglar afdrukje bij gekozen en ingekleurd met Derwents.

De vleugeltjes heb ik bewerkt met Kars glitterlijm en het hartje met Diamond Glaze.
Ik heb nog geen idee aan wie ik de kaart ga geven of sturen, maar voorlopig staat ie hier leuk op de kast :)

grtz. Colien.

Challenges:
Create4fun - sketch
A Spoon Full of Sugar - Challenge 136, Valentine
Lili of the valley - Challenge 82, anything but a square



7 opmerkingen:

  1. Hallo Colien,

    Wat een mooi kaartje is dit geworden. Heel veel succes met de challenges.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schat van een kaartje inderdaad eerst zelf er maar eens van genieten soms vinden we het ook gewoon zonde om ze te versturen.

    fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt super leuk! Totaal wat anders, zo'n ronde kaart! Mooi papier ook en een lief afdrukje!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! ik vind ronde kaarten op de een of andere manier toch altijd moeilijk qua versieren e.d. maar zo te zien heb jij daar totaal geen last van! liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schatje de kaart! Wel leuk om een keer een ronde kaart te maken.
    Prettig weekend, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super! ik ben gek op de hanglar stempels!
    leuk dat je meedoet met mijn candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card! I love it!
    Thanks for joining the LOTV Challenge this week!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien