zondag 16 januari 2011

Thanks a bunch!

Daar ben ik weer, brak en wel :s Gisteravond eerst kinderbingo gedraaid en daarna nog door om te tappen bij een bandoptreden. Na afloop opruimen en toen nog wat mensen thuisbrengen. Het was 04.15 voordat ik thuis was..... Vanochtend toch maar om 10 uur opgestaan, want de beagles wilden eten en naar buiten! Wel wat moe, maar blij met het licht, want ik heb net eerst maar es foto's gemaakt van alle kaartjes die af zijn. Deze laat ik als eerste aan jullie zien: een kaartje om iemand te bedanken. De sketch komt van Tamara op het challengeblog Een Hoop Inspiratie.
Ik heb er blauw/lila en oranje cardstock voor gebruikt. Het bedrukte papier/karton komt uit een blok van Action. Het Hanglar & Stanglar afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Op de bontrandjes van haar jas heb ik met glittertjes bewerkt. De tekst op het label komt van een 'Simply Chic Stamp' van ProvoCraft. In het label heb ik een ster-eye-let en lintje gemaakt. De glimsteentjes op de cirkel, gemaakt met cirkelsnijder en Nestabilities, maken het kaartje af.
Met dit kaartje wil ik ook meedoen met de challenge bij A Spoon Full of Sugar, daar is de uitdaging 'Thank You', dus dat komt goed uit :)

grtz.Colien

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt! Het kaartje en het Merci doosje zijn hartstikke leuk!
    Fijne zondag en rust wat uit na je zware avond en nacht.
    Groetjes en tot morgen, Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje! Wat een leuk afdrukje! Heb ook zoiets voor oma gemaakt, die is aan het haken voor me! Het papier is ook weer lekker fleurig! Fijne zondag en de groetjes aan Rolf!

    Sanne & Yuri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk vrolijk kaartje. Mooie kleuren. Nog een rustige zondag toegewenst!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien