vrijdag 7 januari 2011

Driekoningen.

Het heeft even geduurd en het is inmiddels een dag te laat, maar........hier zijn mijn 3 koningen :)
Ik had ze gespot op het blog van Waltzing Mouse Stamps en er bleek een gratis template bij te zitten. Ik heb het patroontje uitgeprint op rood cardstock, uitgesneden en de randjes met een DrewDrop inktblokje (kleur pearl chocolate) bewerkt.
Het scrappapier is van Kaisercraft, de Dear Santa Collection. Ik heb geprobeerd de kleuren in de afdrukjes (kleurplaat van Driekoningen wat kleiner uitgeprint) met m'n Derwent coloursoft potloden terug te laten komen. De foto hierboven is met flits gemaakt. Het was vandaag zo donker dat de foto's zonder flits erg flets geworden zijn, dat zie je in de detailfoto's hieronder:


De randjes van de jasjes en de kroon van de rechtse wijze heb ik bewerkt met glitterlijm. Ook heb ik een glittertje in elk oogje laten vallen, waardoor die meer opvallen. Ik hoop dat het op de kleine foto's te zien is....  De strikjes zijn gemaakt met mooi 'shiny' lint van Vivant.
De doosjes zijn erg leuk, makkelijk en met de Scor-pal snel te maken. Het patroontje kun je hier downloaden. Lijkt me ook erg leuk om voor een prinsessenfeestje in roze te maken en dan vullen met snoepjes. :p

grtz.Colien

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk! En erg mooie kleurplaat ook van de drie-koningen. Het idee voor een prinsessenfeestje ga ik zeker onthouden. Het patroon heb ik al opgeslagen!
    Dankjewel voor de link.

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig projectje is dit! Schitterend gedaan! Ook hier staat het patroontje op de computer, maar volgens mij heb ik deze ook in de Magnolia Ink zien staan.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien