woensdag 26 januari 2011

Warm Wishes.


Deze keer weer een creatie voor een collega die een wel een warm kaartje kan gebruiken. Daarom heb ik weer gekozen voor het Granola papier van Basic Grey. De afdrukjes zijn van CC Design en ik heb ze ingekleurd met Derwent Coloursofts. Beide plaatjes heb ik met foamblokjes geplakt, zodat ze wat omhoog komen. Het ontwerp is van Friday Sketchers en ik vond em erg leuk met al die cirkels. Sanne en Mariken hebben de sketch ook gebruikt en kijk eens wat een verschillende kaarten het geworden zijn :)
Onder de afdrukjes een stukje lint van Vivant en verder nog een labeltje met zelfgeschreven tekst gemaakt. Label heb ik gesneden uit het bruine papier en er een klein rondje opgeplakt wat ik met een ponsje uit het designpapier heb gedrukt. Eyelet en touwtje erin en een bijpassend labeltje was klaar...

grtz.Colien

Challenges:
Anyone for Anya - Use 2 images
Stamp with fun - Blue/brown

12 opmerkingen:

  1. Je kaart is leuk geworden, de sketch ben ik al een paar keer tegengekomen en elke keer ziet het er toch weer anders uit! Het labeltje is super!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Colien! En wat grappig, al die kaarten met dezelfde sketch en toch zo verschillend!
    Tot morgen, gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja, ook deze is heel erg leuk! Wat een schattig afdrukje! Leuk dat je meedoet bij Anyone For Anya! Hopelijk tot gauw!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the pastel tones to this card. Great layout too! Thanks for joining in the challenge at Anyone for Anya this week. Susan xxox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Way cool card! Love the color scheme! And I love that meshy ribbon! Great job coloring those darling images! Thanks for playing along at Anyone for Anya this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! Amazing card! Love the layout and pastel colors! Thank you for joining us at AFA!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk is die sketch. en dat papier die kleuren ik vind het PRACHTIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love this. Gorgeous papers and such a sweet image!
    Hugs Jeanette xxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Colien,

    Mooie kleuren en erg leuke stempel zo!
    Geweldig!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous work! Thanks for joining us at SFTW for our warmed up challenge, hugs Rebekah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. very pretty - i love the blue & browns together, plus your layout is gorgeous. thanks for playing with us at anyone for anya? this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card, I love that image & the tag :)

    Thanks for joining us at SFTW & Good Luck!
    Hugs
    Tracey
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien