vrijdag 21 januari 2011

With love...


Onze lieve vriendin Agnes ligt nog steeds in het ziekenhuis. Na een aantal zeer onplezierige uitstapjes naar het Erasmus Medisch centrum is ze nu wel weer terug in de Daniël den Hoed kliniek, maar het blijft zorgwekkend. Reden om een lief kaartje voor d'r te maken.
Heb er roze en wit cardstock en Magnolia designpapier voor gebruikt. Het Snoesje van Marianne Design heb ik ingekleurd met Derwents. Rechts achter het afdrukje zit een taartrandje wat ik met dezelfde inkt heb bewerkt als de randjes van het papier. De hartjes zijn van Zeeman, de roosjes uit m'n bloemistenmaterialen-voorraad.

Het spiegeltje en de bloemhartjes van het afdrukje heb ik bewerkt met Stickles, wat wel mooi past bij het tekstje 'Just for you'. De kaart is ondertussen richting Rotterdam en ik zie op de foto dat het hoekje linksonder een flinke buts heeft opgelopen, jammer!
We blijven hopen en duimen voor Agnes en haar man(netjes) dat het goed gaat komen...

Met dit kaartje doe ik mee met een aantal challenges. Die zet ik voortaan (naar voorbeeld van medebloggers) onderaan mijn berichtjes. Anders wordt het steeds zo'n lang verhaal ;p

grtz.Colien

Met dit kaartje doe ik mee met de volgende challenges:
Wags 'n Wiskers - with love




3 opmerkingen:

  1. Dit is een mooie kaart, ik hoop dat alles goed gaat met je vriendin!

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje! Lekker roze en leuke spulletjes heb je gebruikt! Heel veel beterschap voor Agnes!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Colien,

    Wat een ontzettend schattig kaartje is dit geworden. Ben meteen een volger van je blog geworden. Veel succes met de challenges.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien