donderdag 6 januari 2011

Easelcard Penny Black.


Toen we vanmiddag terug kwamen van Corpus (een reis door de mens, echt een aanrader!) bedacht ik me in de auto dat ik deze Easelcard nog niet op m'n blog heb gezet. Als het goed is, heeft mijn nicht Jolanda hem eergisteren ontvangen voor haar verjaardag. Zij is ook een knustelmiep, dus vond het wel leuk om een gezellig kaartje voor haar te maken.


Voor de kaart heb ik zeeblauw cardstock en B-day Bash designpapier van Imaginisce gekozen. De Hedge-word Penny Black stempel heb ik deze kerstvakantie gekocht bij de Scrapheap in Sprang-Capelle. Wilde em al een tijdje hebben en nu was ie in de aanbieding :)
Ik heb em gestempeld op aquarelpapier en ingekleurd met Distress inkt.
De kaart is opgepimpt met wat bloemen en vlinders (gemaakt met de mallen van Joy), stukjes lint, 2 paperclips, een vilten bloem (gekocht bij Blokker) en wat blingsteentjes.
Zometeen ga ik mijn 3 driekoningen af maken en misschien meedoen met de SOL van Krista op de clubsite van Tiets. Tot snel!

5 opmerkingen:

  1. Ik had hem natuurlijk al gezien, maar vind hem echt super leuk! Leuke kaartvorm en geinige stempel. Ga hem binnenkort ook eens gebruiken.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje heb je weer gemaakt en die afdruk super!!

    Gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer zo'n mooie kaart. Zo'n modelletje moet ik toch ook maar eens maken.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje! Wat een ontzettend leuk stempeltje..
    xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg mooi geworden Colien!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien