zaterdag 22 januari 2011

Happy Birthday to you.

Vandaag weer een kaartje met zo'n leuke Penny Black stempel. Vind ze helemaal geweldig!
En heel goed bruikbaar voor een mannenkaart, want dat was de missie...
Ik heb voor blauw en groen cardstock gekozen, wat ik afgelopen week uit de uitverkoopbak had gevist. Heerlijk om weer allerlei kleurtjes op voorraad te hebben. Daarbij Magnolia-papier, wat ik aan de buitenrand met de Distresser, babydoekjes en inkt heb bewerkt. De rand onder het afdrukje heb ik bewerkt met een Fiskars pons. Het afdrukje is ingekleurd met Derwent Coloursofts. Voor deze jarige geen toeters en bellen, maar alleen een flosje met wat restjes lint en klaar. Erg simpel, maar als helemaal mannenkaart prima, toch?!

grtz.Colien

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
A Spoon Full of Sugar - blue and green
Penny Black Saturday challenge - January sales (bought (a pile of) very cheep cardstock last week)

11 opmerkingen:

  1. Hij is weer top: mooie combi! Leuk om een mannenkaart te zien, want dat is best lastig en er zijn toch ook echt mannen die af en toe een kaartje verdienen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele, leuke mannenkaart! Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je kaarten weer leuk, de koeien doen het goed! Ik ga weer terug naar mijn kippen...en 1 koe...3x raden! Fijn weekend en gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een supermooie mannenkaart, leuk met dat flosje.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hele leuk mannenkaart en hij is helemaal af niet eens kaal of leeg super gedaan. je hebt de laatste tijd heel veel leuke kaarten gemaakt, we hebben ze even bekeken,de laatste paar dagen druk dus geen reactie achter gelaten. Maar ze zien er toppie uit stuk voor stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje Colien! Weer zo'n leuk afdrukje erop! Ga hem toch ook een keertje gebruiken. Heb in februari 4 neefjes die verjaren!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Colien

    this is fabulous a great layout, thanks for joining us at Pbsc

    Joey x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love this func ard - fabulous iamge. Thanks for joining in this week's PBSC
    Pauline x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable sweet card, pretty colours too.
    Thanks for joining in with PBSC this week.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. this is so cute colien...thanks for joining in the fun this week at Penny Black Saturday...hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien