donderdag 6 januari 2011

Happy New Year! nr.3


Vandaag is het 6 januari, Driekoningen en dat schijnt de laatste dag te zijn om gelukkig nieuwjaar te wensen. Dit 3e kaartje hadden jullie nog van me tegoed. Het lijkt wel veel op kaartje nr. 1, alleen heb ik het afdrukje met de Nestabilities Labels Four uitgesneden. Een ander verschil is dat ik 2 andere designpapiertjes heb gebruikt. Oh ja, ik heb op deze ook 2 knoopjes geplakt. De kaart is inmiddels al naar Australië, maar wilde em nog even laten zien.


Op de achterkant van de kaartjes heb ik banners gemaakt, zodat ze Down Under weten waar ze mijn fröbels kunnen bekijken.
Ik had jullie vandaag graag mijn Driekoningen-projectje laten zien, maar helaas, het is nog niet af. Gisteren heeft hier een interne verhuizing plaatsgevonden: kerstspullen naar boven, 'normale spul' naar beneden. Aangezien we elk plaatsje in de kamer, keuken, hal en wc aankleden in kerstsfeer is dat een behoorlijke klus, maar het is gelukt. De buitenversiering ruim ik dit weekend wel op.
Vandaag ga ik met mijn zus en neef Bart naar Corpus, het binnenste van de mens bekijken.
Misschien dat ik vanavond mijn Drie Koningen af kan maken. Dan laat ik ze zo snel mogelijk zien! En dan zal ik ook een foto plaatsen van mijn kleurenwaaier die ik gisteravond heb gemaakt.

grtz. Colien.

3 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat is hij leuk! Leuk papier joh! Ik denk dat ze er aan de andere kant van de wereld heel erg blij mee zullen zijn. Veel plezier vandaag!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je weer druk geweest! Ik vind het altijd weer heerlijk als de kerstspullen er uit zijn. Ons mini boompje is ook gisteren opgeruimd. Nu de rest van ons huis nog in een doos en dan de grote verhuizing.....
    Je kaartje is weer super en ik ben benieuwd naar de nieuwe creaties!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo'n leuk nieuwjaarskaartje voor Down Under (een geweldig mooi land). Hier zijn de kerstspullen ook weer opgeruimd en ben daar toch ook wel een tijd mee bezig. Hoe was het in Corpus, staat nog op ons lijstje om eens naar toe te gaan.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien