dinsdag 25 januari 2011

Tri-shutter card.


Vorige week werd een vriend van ons 40 en dat werd groots gevierd. Hij had daar alle redenen toe, want vorig jaar kreeg hij tijdens een voetbalwedstrijd een hartaanval. Gelukkig kon iemand meteen reanimeren en was hij snel in het ziekenhuis en is hij volledig hersteld. Dus een knalfeest was wel op zijn plaats!
Wel weer een uitdaging voor mij om een mannenkaart te maken en ik heb weer eens voor deze vouwkaart gekozen. De basis is van rood cardstock en het designpapier is van Rusty Pickle.  Het Delfts blauw papier komt uit het Hollands pakket dat ik een tijdje terug heb gekocht bij de Scrapbookwinkel in Heesch, net als de rode, vilten cijfers en letters.

Linksonder 3 knopen geplakt (in eerste instantie 2, zie grote foto, maar toch nog een rode erbij..) en om het kado-geld vast te maken een rode klip middenonder. De glittersterren komen uit een kerstpakketje van Zeeman. Het 40- label heb ik zelf gesneden, het labeltje rechts gestanst met de Cuttlebug. De eyelets in het label en bovenin heb ik met de Crop-A-Dile bevestigd. Middenboven nog een flosje van verschillende lintjes met een ster-bedel van een armband van Action.
Opgevouwen past de kaart in een normale maat envelop. Het model is erg makkelijk te maken. Als je het patroon zoekt, kijk dan eens op het blog van Sandra, daar is het, met uitleg, te vinden.

grtz. Colien

2 opmerkingen:

  1. Erg mooi! Leuke kleurtjes! Het blijft zo'n super model!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal GEWELDIG deze mannenkaart. Leuk model!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien