donderdag 27 januari 2011

Henry the mouse.


Opnieuw een kaart voor een jarige vriend op mijn lijstje, dus weer een mannenkaart. Heb er de simpele sketch van het blog Een Hoop Inspiratie voor gebruikt. Op het designpapier van Basic Grey heb ik het kalendertje van Duo Challenge gekopieerd (beetje licht, maar toch goed zichtbaar) en de jarige zijn naam er al op gezet. Het afdrukje past dubbel bij de jarige Hendri, want dat is 'Henry the Mouse' (van Wiff of Joy) én hij draagt een verjaardagscakeje. Ik heb hem ingekleurd met Derwent Coloursofts. Een tekststempeltje van Aud Design erbij, want die blijven leuk om te gebruiken, en de kaart is dik op tijd af!

grtz.Colien

Challenges:
Een Hoop Inspiratie - sketch
Duo Challenge - gebruik het kalendertje
Pollycraft Challenge - Black, white and 1 other colour

3 opmerkingen:

  1. Hier zal Hendri wel blij mee zijn! Leuk idee, dat kalendertje printen op het designpapier. Het kaartje is ook weer erg leuk geworden! En we moeten inderdaad maar snel eens wat afspreken.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zo;n kaart met kalendertje, heel leuke mannen kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Henry is too cute! Thanks for joining us at Pollycraft this week.

    Hugs, Kylie ox

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien