zondag 2 januari 2011

Happy New Year!! nr.1



Dit jaar heb ik de familie in Australië geen kerstkaarten gestuurd. Het is rond Melbourne erg warm, gisteren zelfs 26 graden 's nachts, pff, en daar vind ik onze sneeuwkaarten niet zo bij passen :)
Dus vandaar deze kaart in Hollandse stijl en zonder winters tafereel. Ik heb de kaart gemaakt op donkerblauw cardstock en bewerkt met het Twinset-papier ontworpen door Erica Pels van Kars. De leuke sketch komt van Jilli van het Sketch Saterdy Design Team. Het Anya-afdrukje is een freebie digi van The Greeting Farm.  Het tekstje komt van een stempeltje van Action. Beide cirkels zijn gesneden met een cirkelsnijder en gemat op rode scalloped cirkels, gesneden in de Cuttlebug met een Nestabilitie. Beiden zijn ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. Nog 3 glimsteentjes rechtsonder geplakt en de kaart is 'finished' voor 'our mates Down-Under'.

grtz.Colien 

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke oer hollandse kaarten,geweldig.

    de beste wensen voor 20011.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke schets en zeer geslaagde kaart!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien