zondag 9 januari 2011

Gorjuss girl.


Dit keer weer een kaartje wat ik vorige week bij Mariken heb gemaakt. Deze is volgens de sketch van Marlene op het blog van The Sugar Bowl. Ik heb er donkerblauw cardstock en het papier uit de Oliver paper pad (Basic Grey) voor gebruikt. Het afdrukje is een Gorjuss girl van Sugar Nellie en ik heb haar ingekleurd met Derwent coloursofts. Op haar vleugeltjes, het hartje in het haar en de riem heb ik met wat glittertjes gedaan:

De ovale cirkel achter het afdrukje heb ik bewerkt met de paperdistresser en babydoekjes, zodat het randje een beetje is opgekruld. Het blauwgroene vierkant heb ik met de embossingmal Floral screen door de Cuttlebug gehaald. Embossen was, buiten de sketch om, het thema bij deze challenge. Vind het wel een stoer kaartje geworden, wat vinden jullie?

grtz.Colien

6 opmerkingen:

  1. Hoi Colien,

    Het is zeker een leuk kaartje geworden! Nog een fijne laatste vakantiedag en tot morgen.
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een stoer kaartje! Leuk gemaakt! Geniet van je laatste dagje vakantie!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colien, Zo jij bent lekker creatief bezig geweest de laatste paar dagen. Had niet zoveel tijd om te reageren. Die 3 koningen zijn leuk geworden, lieve afdrukjes. Je kaartjes zijn ook weer helemaal top.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtig kaartje zeg! leuk dat je hebt meegdaan met de sugar bowl uitdaging!
    liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien