vrijdag 21 januari 2011

A New Job!

Collega Bram liet ons begin deze week weten dat hij ons gaat verlaten. Natuurlijk zijn we met z'n allen blij voor hem en gunnen we hem een nieuwe uitdaging, maar wij zijn straks een top-collega kwijt :(
Het kaartje wat ik voor hem heb gemaakt is dus vrolijk aan de buitenkant, maar de binnenkant is ook duidelijk:
De teksten heb ik op de computer gemaakt met behulp van de tutorial van Sanne, erg handig!
Het papier is van Magnolia (sterren) en Kars (boerenbontje). De gezellige stempel van Penny Black heb ik ingekleurd met Derwent Coloursofts. De sterren gemaakt met een sterrenpons van Pipoos.
Met dit kaartje doe ik mee met de challenge van Create4fun, waar deze grappige sketch van Anne-Marije de uitdaging is. Had nog wat andere challenges gecombineerd, maar helaas te laat met inzenden....
 grtz.Colien

2 opmerkingen:

  1. Wat een geinig kaartje! Deze stempel kende ik nog niet. Erg leuk! Fijn dat je iets aan de tutorial hebt gehad!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke stempel, helemaal leuk.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien