zaterdag 15 januari 2011

Merci!

Vandaag dit lekkere projectje afgemaakt: een doosje met 4 Merci-chocolaatjes. Het patroontje is van Cards etc. en op hun challengeblog kun je een kadobon winnen :)
Bij Anyone for Anya doe ik met dit doosje nog op de valreep mee aan een kleurenchallenge. Op hun blog staat een foto van een beschilderde stoel en die kleuren komen terug bij dit doosje. Het doosje heb ik geknipt uit lichtblauw cardstock en handig en snel gevouwen met de Scor-pal. Het papier met glitters dat ik erbij gebruikt heb is van Yellow Little Bicycle. Heb het ooit als enkel vel gekocht op een scrap-rommelmarkt en daarom goed bruikbaar voor dit doosje. De vlinders heb ik gestanst met mallen van Joy. De bloemen zijn van Iren's papers.

grtz.Colien

9 opmerkingen:

  1. Hoi Colien,
    Wat een schatje dit mercidoosje. De vlinder zijn helemaal geweldig.
    Prettig weekend, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! Ik vind hem erg lief!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk!! super idee ook:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk maar om met onze challenge mee to doen moet er een Greeting farm of een CC Design image te zien zijn, sorry!
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk joh, zo'n doosje: ziet er goed uit!
    Zag net dat je bij de top 3 staat bij Dutch Card Lovers: top! Helaas net niet de prijs gewonnen, maar je staat er mooi wel prominent bij.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er super leuk uit succes met de challenge bij cards etc shop blog groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a great simple gift idea! Great colors, thanks for playing along at Anyone for Anya! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien