dinsdag 11 januari 2011

Champagne!


Vrienden van ons hebben een huis gekocht en zijn helemaal in de wolken. Er moet nog heel wat geklust  worden en ze op dit moment alleen nog maar gesloopt :) Op het challengeblog van Een Hoop Inspiratie is de uitdaging deze week het inzenden van een kaartje in een andere vorm. Zo kwam ik op het idee om een kaartje te maken in vorm van een champagnefles. Voor de vorm heb ik op google op afbeeldingen van champagneflessen gezocht, er eentje uitgeprint, het groene cardstock dubbelgevouwen en toen de vorm uitgeknipt. Aan de hand van de gevonden plaatjes heb ik de fles aangekleed. De bovenkant is lichtbruin cardstock, bewerkt met een beetje inkt. Daaronder een restje papier van Kaiserkraft wat ik met een randpons van Fiskars heb bewerkt. Daarop 2 stukjes lint met een tekststempeltje van Aud Design. Het etiket heb ik gestanst met de Labels Sixteen Nestabilities. De stempelafdrukjes op het etiket komen van Action-stempeltjes. Al met al een leuk model om te maken en voor meerdere gelegenheden bruikbaar.

grtz.Colien



4 opmerkingen:

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien