maandag 10 januari 2011

Create4fun challenge.


Tadaaah....hier is het 3e kaartje dat ik vorige week bij Mariken heb gemaakt. Of eigenlijk had voorbewerkt, heb het thuis afgemaakt. Deze sketch is weer een erg leuke van Anne-Marije en is de challenge bij Create4fun deze week. Voor deze kaart heb ik lichtgrijs cardstock gebruikt als basis met daarop wijnrood cardstock. Het designpapier is van Fancy Pants Designs, de Artic Chill serie. Heb er maar 2 velletjes van, maar dat ik voor deze sketch genoeg :)
Het afdrukje heb bij Mariken uit haar inmense verzameling geplukt :p Dankjewel, hij is erg leuk!
Ik heb het ingekleurd met Derwent coloursofts, gemat en afdrukje en cardstock uitgesneden met de Nestabilities Labels Four. Over het opengewerkte lint heb ik nog een creme canvas lintje geplakt. De bloemetjes zijn gestanst met de Cuttlebug met malletjes van Joy. In het midden van elk bloemetje zit een ieniemienie brad.....

Vandaag weer gewerkt, de vakantie is voorbij. Het viel niet tegen, maar heb net nog even zitten fröbelen, kon het niet laten. Nu vergaderen, maar wil het kaartje waar ik nu mee bezig ben straks wel even afmaken. Dus tot snel maar weer!

grtz.Colien

6 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk geworden, leuk papier ook! Mijn eerste dag was ook prima. Maar mijn handen jeuken nu ook weer. Heb zo'n leuk modelletje op internet gespot!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi papier! En ook ik kon het niet laten om nog even te freubelen. Ga nu dan ook mijn laatste kaartje op mijn blog zetten. Daarna zal het wel even twee weken stil worden, dan moet ik echt inpakken.... en wegwezen!

    Groetjes Deb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart is dit geworden!

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer leuk en goed geslaagd!
    Jammer hè, dat er ook nog gewerkt moet worden?!
    Betrap mezelf erop dat ik toch wel elke dag probeer of te bloggen of te freubelen ook als ik mij eigenlijk voorgenomen had het niet te doen. Deze week veel werken door extra vergaderingen op mijn vrije dagen, helaas. Ook het weekeinde zit al vol met verjaardagen, dus dat wordt nachtwerk :)

    Werk en freubel ze.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met mijn sketch!
    Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien