zondag 2 januari 2011

Happy New Year!! nr.2


Gisteren was een productief dagje, ondanks dat we toch pas om 05.00 uur naar huis gingen in de nieuwjaarsnacht en we de nodige nieuwjaarsrecepties hebben bezocht...
Ook deze Hollandse kaart gaat richting de familie in het warme AustraliĆ«. De kaart is met hetzelfde cardstock, designpapier en Anya-afdrukje gemaakt als Happy New Year nr. 1. Ook dit keer heb ik het afdrukje ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden en daarmee wil ik meedoen met de Challenge op het blog: Alles met en over kleuren met Derwents. Ook past de kaart prima bij 'die neue Challenge' van Kartenallerlei, waar de uitdaging een nieuwjaarskaart is. De strik (lintjes van Kruidvat) heb ik door 2 eyelets geknoopt en de hartjes komen uit een Hollands 'pretpakket' van de scrapbookwinkel in Heesch.
Ik vind em erg geslaagd, ik hoop dat ze dat Down Under ook vinden :)
En natuurlijk lees ik graag jouw reactie!

grtz. Colien.

7 opmerkingen:

  1. Actieveling! Ook deze is gaaf!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat is deze cool geworden! Die 'pretpakketten' doen het goed, zie ik. Leuk gedaan en ik zie je morgen!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaarten heb je gemaakt!! Zien er super uit!

    Oh en nog een gelukkig nieuwjaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk hollands kaartje!
    Het is een plaatje!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n hollands kaartje.
    En de beste wensen voor 2011 en dat het maar een creatief jaar mag worden.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A wonderfull Card.
    Thank you for your participation at Kartenallerlei.
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige hollandese kaart, bedankt voor de deelnmae bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien