zaterdag 8 januari 2011

With love.

Afgelopen donderdag was er weer een SOL op de clubsite van Tiets. Deze werd verzorgd door Krista en het werd een leuke kaart. Ik was op dat moment nog met mijn Driekoningen bezig, dus ik heb het kaartje met hetzelfde papier gemaakt. Het afdrukje is van Hanglar & Stanglar en ik heb het ingekleurd met Derwents. Het tekststempeltje komt van Action, het malletje voor het labeltje van Cuttlebug. Daarmee heb ik ook de bloemetjes gestanst. Als afwerking heb ik glimmende steentjes gebruikt. Met deze kaart wil ik ook meedoen met de Challenge bij Wags 'n Wiskers, want daar is het thema Valentijn.
De vakantie zit er bijna op en ik moet nog wel wat doen voor school = werk. Gisteren spulletjes ingekocht voor mijn bloemlessen en vanmorgen al flink wat groenmaterialen gered van de hakselaar :) Zometeen een voorbeeldstukje maken en eens kijken wat er nog aan correctiewerk in mijn tas zit....
Ik heb nog wel wat kaartjes klaar die ik de komende dagen zal laten zien.

grtz.Colien

2 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een leuk kaartje geworden. Misschien ga ik hem morgen ook nog wel maken. Heb vandaag wat kaartjes gemaakt met wat saaiere kleurtjes (bruin/blauw). Ben nu dus wel weer toe aan roze!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien