donderdag 20 januari 2011

Sending you a great big hug!

De titel van dit kaartje zegt genoeg! Ik heb het gemaakt voor een collega die even een 'hug' nodig heeft, het zit haar even niet mee...
De leuke sketch is van Tineke van het Duymelot Design team. De kleuren blauw en bruin horen ook bij hun januari-wedstrijd en dat ging goed met het papier van Basic Grey, de Granola serie.
Het Magnoliaatje heb ik ingekleurd met Derwent Coloursofts en gemat op lichtblauw cardstock, wat ik ook voor de basiskaart gebruikt heb. Onder de beentjes van Tilda heb ik een strookje bruin cardstock geplakt wat ik bewerkt heb met een Fiskars pons. De beentjes heb ik niet vastgeplakt, waardoor het lijkt dat Tilda zit te bungelen. Het tekstrondje is gestempeld met een stempeltje van Aud Design en de vlindertjes gemaakt met een Martha Stewart pons.
Ik probeerde dit berichtje al eerder op de dag, tijdens een tussenuur op school, te plaatsen, maar dat wilde niet. Telkens werd het blog afgesloten. Gelukkig is het nu thuis wel gelukt en kunnen jullie dit warme kaartje zien :)

grtz.Colien

7 opmerkingen:

  1. Een leuke 'hug'kaart, kikkert je collega vast van op. Je hebt alles weer geweldig bij elkaar gezocht. Kortom, een geslaagde creatie.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje! Leuk papier. De combinatie blauw/bruin is erg mooi! Mijn kaart voor deze challenge ligt ook al klaar.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje heb je ervan gemaakt. Ik heb mijn kaartje al bij deze challenge gelinkt. Je collega zal het zeker op prijs stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is idd een warm kaartje, mooie kleuren. Afdrukje heb je mooi ingekleurd.
    Groetjesssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toppie kaartje heb je gemaakt met de sketch Colien. Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van Duymelot! Veel suc6.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een super leuk kaartje gemaakt! Succes met de wedstrijd!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg en leuk dat je met de wedstrijd meet doet. Ik vind je vlindertjes ook zo lief staan erbij. Succes he!
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien