maandag 17 januari 2011

Welkom!

Een tijdje geleden heb ik een memo-doosje gemaakt voor een collega. Zij en haar man waren toen in EtiopiĆ« om hun adoptiekindje Tsedale op te halen. Nu zijn ze thuis in Nederland en na heel wat troubles gaat het eindelijk goed met hun 'meiske'. Dat was reden om een extra kaartje te maken. Ik heb er de sketch van Domi van het Simon Says Stamps challenge blog voor gebruikt. Om dat ik het wel leuk vind dat de kaart past bij het memo-doosje heb ik voor hetzelfde cardstock en designapapier gekozen. De randjes heb ik bewerkt met de distresser, babydoekjes en inkt. De strook rechts heb ik geponst met een Fiskars pons. Net als op het doosje heb ik een Fairy Doodle afdrukje ingekleurd met Derwent coloursofts en de vleugeltjes bewerkt met glitterlijm. Het labeltje heb ik gesneden met de Slice, het lint komt van Blokker.

grtz.Colien

5 opmerkingen:

  1. Wat mooi, lief en erg persoonlijk ! zeker en vast een geslaagde creatie !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,

    Wat heb je er een leuk kaartje van gemaakt. Hij past erg goed bij het doosje! Hiermee minder problemen gehad, hihi? Mooi gedaan! Succes met de challenge!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk kaartje! Ze zullen blij zijn met jouw post!

    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your card. It is so sweet. Love the background papers and that adorable little stamp. Thanks so much for joining us on the Simon Says Stamp Challenge blog. I hope to see more of your lovely creations again soon.
    xoxo, Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien