donderdag 13 januari 2011

Feestje!


Weer een kaartje om mee te doen met een challenge. Deze keer bij CardPetterns, gemaakt volgens Sketch 97. Ik had de kaart voor een jongen bedacht, daarom gekozen voor papier uit de BasicGrey 'Oliver'-paper pad. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Het tekstje komt van een stempeltje van Kars. Het randje aan de buitenkant van het groene vierkantje heb ik getekend met een fineliner.
Ik heb nog wat kaarten en projectjes in de maak (en nog heel veel in gedachten...), maar vanavond ga ik (beker)darten, dus stel ik het fröbelen uit tot morgenavond. Morgen laat ik jullie mijn Derwent-kleurenkaart zien, dat had ik nog beloofd....

grtz. Colien

4 opmerkingen:

  1. Stoere kaart, papier is geweldig voor een jongenskaart. Veel plezier met het Darten.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuke kaart Colien!! Jongenskaarten kunnen echt tof zijn!
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. now how fun is this? gotta love the cupcake! Thanks for joining us at Card Patterns!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren en een leuk kaartje!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien