maandag 22 juni 2026

Vaderdag.


Gisteren was het Vaderdag en gaven we, mijn 3 zussen en ik, mijn vader een kaart met Tegoedbon voor een lunch of diner naar keuze.
Hij kreeg de kaart dichtgevouwen, hij moest eerst even de touwtjes losmaken om de binnenkant te zien:
Het was een last-minute knutsel, gisterochtend nog gemaakt, omdat de afgelopen week een beetje druk was. We hadden het er als dochters al over gehad om zoiets te geven, want onze ouders zijn pasgeleden verhuisd naar een kleinere woning en ze hebben een boel spullen weggedaan. En wat ze nog nodig hadden in om rondom het nieuwe huis hebben ze meteen zelf aangeschaft. Vandaar onze keuze om eens met pa en ma + 4 dochters een keer uit eten te gaan was snel gemaakt en hij kijkt ernaar uit!

Challenges; 

Dutch Card Lovers - Een kaart met eten

4 opmerkingen:

  1. Een top kaart Colien, vier dochters, hihi een top vader!!! Lekker veel calorieën voor DCL, succes!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een enige en lekkere kaart (een frietje in een puntzak is zoooo genieten, komt er helaas vrijwel nooit van). Wat een gezellige uitnodiging om met zijn 4 meisjes te gaan eten, wordt vast een topdag!
    Je kaart van gisteren is is ook al zo leuk, dát plaatje 😂🥰!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh yummie dat ziet er lekker uit. Een gave kaart en een heel leuk vaderdag cadeau Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! En de kaart en het cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien